Když se o stránkách neví…

Výhodou internetových stránek je to, že se poměrně snadno pořizují a vytvářejí a poté jsou schopny v mžiku přenést na nich uvedené skutečnosti klidně i až na opačný konec světa. A nejen že se z nich dá leccos zvědět kdekoliv, ale může si je prohlédnout kdokoliv, klidně i všichni lidé, kteří na světě žijí.
Ovšem má-li tomu tak být, musí být dotyčná stránka snadno k nalezení. Pokud někdo někde na zeměkouli pátrá po tom, co je na ní uváděno, mělo by být pravidlem, že jakmile zadá do vyhledávače klíčové slovo, objeví se mu tato stránka přímo před očima.seo optimalizace.jpg
Jenže tak tomu zpravidla není. Většinou to dopadá tak, že se taková stránka jednoduše ztratí někde mezi ohromným množstvím jiných jí podobných stránek, je vyhledávačem zařazena na nějaké to vzdálené místo v seznamu, kam až se nikdo z hledajících nikdy nedobere.
Tak je ten osud nemilosrdný. Nemilosrdný, ovšem nikoliv neporazitelný. Protože se i s touto nepříjemnou vlastností internetových stránek a vyhledávačů dá něco dělat. Dá se to zaonačit tak, aby právě ta která stránka stanula na jedné z prvních pozic nebo dokonce vévodila všem hledaným stránkám.
K tomu je však nezbytně zapotřebí její optimalizace, tedy seo webu. To znamená:

  1. Na takové stránce musí být opraveno vše, co ‚se vyhledávačům nelíbí‘.
  2. Musí na ní být vhodně zvolena klíčová slova.
  3. Musí se na ní objevovat nové a zajímavé texty, jež přimějí publikum k opakovaným návštěvám.
  4. Musí být vybudován systém zpětných odkazů, směřujících čtenáře z jiných stránek na tuto.
  5. Musí se provádět fulltextové a obsahové kampaně a angažovat i sociální sítě.

nezávislý pracovník.jpg
Teprve pak vzrůstá sledovanost, teprve pak stoupá stránka ve vyhledávačích vzhůru, tam, kde lidé obvykle hledají. Teprve pak se této stránce daří stejně jako 1205 klientům, jimž už se dostalo pomoci od těch nejlepších odborníků, jaké u nás máme. Těch, kteří spravují 207 webů a pro své klienty už nechali napsat 285471 PR článků. Nyní tedy už zase o jeden víc.